ArbeidsrechtcheckerArbeidsrechtcheckerArbeidsrechtcheckerArbeidsrechtchecker
  • Home
  • Hoe werkt het?
  • Werknemer
  • Werkgever
  • Rekenhulpen
  • Blog
  • Contact

Algemene Voorwaarden

    Home Algemene Voorwaarden

     

    1. Definities

    In deze algemene voorwaarden worden de hierna volgende termen in de navolgende betekenis gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders is aangegeven of uit de context anders blijkt:

    1. Arbeidsrechtchecker: de gebruiker van deze algemene voorwaarden: arbeidsrechtchecker, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer ……..;
    2. Overeenkomst: de overeenkomst die via de website arbeidsrechtchecker.nl tot stand komt tussen arbeidsrechtchecker en de opdrachtgever tot het geven van arbeidsjuridisch advies;
    3. Opdrachtgever: degene die via de website arbeidsrechtchecker.nl een overeenkomst sluit met arbeidsrechtchecker;
    4. Vraag: de arbeidsjuridisch vraag van de opdrachtgever die via arbeidsrechtchecker.nl wordt gesteld en door arbeidsrechtchecker behandeld wordt;
    5. Website: de website arbeidsrechtchecker.nl en www.arbeidsrechtchecker.com die door arbeidsrechtchecker wordt beheerd.

     

    2. Toepasselijkheid algemene voorwaarden

    2.1.                  De hier genoemde algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbod van arbeidsrechtchecker en op iedere overeenkomst op afstand    tussen arbeidsrechtchecker en  de opdrachtgever die via de website arbeidsrechtchecker.nl tot stand komt.

    2.2.                  Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene  voorwaarden aan de opdrachtgever beschikbaar gesteld op zodanige wijze dat deze door de  opdrachtgever op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame  gegevensdrager.

    2.3.                  Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze  schriftelijk of via e-mail zijn overeengekomen.

    2.4.                  Indien van bepaalde, bij deze algemene voorwaarden geregelde onderwerpen, afwijkende bedingen zijn overeengekomen, blijven deze algemene voorwaarden voor het overige op de overeenkomst van kracht. Overeengekomen afwijkingen gelden nimmer voor meer dan één overeenkomst.

    2.5.                   Indien één of meerdere van de bepalingen in deze algemene voorwaarden nietig zijn of  vernietigd mochten worden, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van toepassing. De nietige of vernietigde bepalingen zullen door arbeidsrechtchecker vervangen worden, waarbij voor zoveel mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepaling(en) in acht wordt genomen.

     

    3. Website

    3.1.                   Arbeidsrechtchecker garandeert niet dat de website arbeidsrechtchecker.nl zonder onderbrekingen en foutloos zal werken.

    3.2.                   Arbeidsrechtchecker is te allen tijde gerechtigd wijzigingen aan te brengen in en aan de website arbeidsrechtchecker.nl.

    3.3.                  Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod op de website arbeidsrechtchecker.nl binden arbeidsrechtchecker niet.

     

    4. Gebruiksvoorwaarden

    4.1.                  Bij gebruik van de website arbeidsrechtchecker.nl dient de opdrachtgever zich op te stellen conform hetgeen van een verantwoordelijke en zorgvuldige internetgebruiker verwacht mag worden.

    4.2.                   Het is de opdrachtgever niet toegestaan de beveiligingsapplicaties op de website arbeidsrechtchecker.nl te omzeilen dan wel te kraken.

    4.3.                   Het is de opdrachtgever niet toegestaan de website arbeidsrechtchecker.nl op een dergelijke wijze te gebruiken dat daardoor de juiste werking van computersystemen van arbeidsrechtchecker of derden wordt aangetast dan wel dat daardoor andere gebruikers van de website arbeidsrechtchecker.nl worden gehinderd respectievelijk belemmerd.

     

    5. Overeenkomst

    5.1.                   De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de opdrachtgever van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

    5.2.                  Nadat de overeenkomst via de website arbeidsrechtchecker.nl tot stand is gekomen, stuurt arbeidsrechtchecker de opdrachtgever onverwijld een bevestiging via e-mail. In deze bevestigingsmail zijn de gegevens van de opdrachtgever en de vraag opgenomen.

    5.3.                  Arbeidsrechtchecker treft passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt voor een veilige webomgeving. Voor de digitale betaling neemt arbeidsrechtchecker passende veiligheidsmaatregelen in acht.

     

    6. Tarief

    6.1.                   Voor het op de website vermelde tarief kan er één vraag worden gesteld (eventueel ondersteund met documenten die worden ge-upload) of één overeenkomst (bijvoorbeeld arbeids- of vaststellingsovereenkomst) worden ge-upload die beoordeeld moet worden. Het tarief is een bedrag inclusief btw.

    6.2.                  Arbeidsrechtchecker heeft te allen tijde het recht het tarief te wijzigen. Het nieuwe tarief wordt na de wijziging vermeld op de website arbeidsrechtchecker.nl

    6.3.                  Indien het tarief wordt gewijzigd door arbeidsrechtchecker is het nieuwe tarief van toepassing op opdrachtgevers die na de tariefswijziging hun vraag stellen. Ter bepaling of een vraag door de opdrachtgever is gesteld voor of na de tariefswijziging, is de datum en het tijdstip van de ontvangstbevestiging vanuit arbeidsrechtchecker leidend.

     

    7. Betaling en facturatie

    7.1.                    De opdrachtgever dient het tarief in zijn geheel en inclusief btw vooraf digitaal te betalen. De opdrachtgever kan uit verschillende betaalmogelijkheden kiezen die op de website arbeidsrechtchecker.nl staan vermeld.

    7.2.                  Facturatie geschiedt digitaal.

     

    8. Uitvoering van de overeenkomst

    8.1.                    Arbeidsrechtchecker zal na ontvangst van de betaling van de opdrachtgever en met inachtneming van de leveringstermijn de overeenkomst nakomen.

    8.2.                   De opdrachtgever staat in voor de juistheid en volledigheid van alle aan arbeidsrechtchecker verstrekte gegevens en informatie.

    8.3.                   Het document dat de opdrachtgever via de website upload om te laten beoordelen door arbeidsrechtchecker dient een PDF of Word document te zijn en dient op een dergelijke wijze te zijn opgemaakt dat het document goed leesbaar is.

    8.4.                   Indien de opdrachtgever het document ingestuurd heeft naar arbeidsrechtchecker door de tekst te plakken in het tekstvak, dan gaat de opdrachtgever ermee akkoord dat de opmaak van het document komt te vervallen.

    8.5.                   Arbeidsrechtchecker kan er niet verantwoordelijk voor worden gesteld indien de leveringstermijn niet wordt gehaald doordat de opdrachtgever zijn verplichtingen die voortvloeien uit deze algemene voorwaarden niet, niet tijdig of niet naar behoren nakomt.

    8.6.                   De uitvoering van de overeenkomst geschiedt uitsluitend ten behoeve van de opdrachtgever. Derden kunnen aan de inhoud van de uitvoering van de voor de opdrachtgever verrichte werkzaamheden geen rechten ontlenen.

    8.7.                  Bij de uitvoering van een overeenkomst is arbeidsrechtchecker gerechtigd om derden in te schakelen. Arbeidsrechtchecker is niet aansprakelijk voor een tekortkoming van eventueel ingeschakelde derden.

    8.8.                   Arbeidsrechtchecker behandelt uitsluitend vragen waarop Nederlands recht van toepassing is.

     

    9. Geen uitvoering van de overeenkomst

    9.1.                   Arbeidsrechtchecker kan binnen een termijn van 5 werkdagen besluiten een overeenkomst te ontbinden indien zich omstandigheden voordoen waardoor het niet van arbeidsrechtchecker gevergd kan worden de overeenkomst na te komen.

    9.2.                   Besluit arbeidsrechtchecker een overeenkomst te ontbinden, dan stelt arbeidsrechtchecker de opdrachtgever hiervan per e-mail op de hoogte met vermelding van de reden.

    9.3.                   Arbeidsrechtchecker betaalt het door de opdrachtgever vooraf betaalde tarief zo spoedig mogelijk terug aan de opdrachtgever indien arbeidsrechtchecker besluit een overeenkomst te ontbinden. De terugbetaling is kosteloos voor de opdrachtgever.

     

    10. Herroepingsrecht consumenten

    10.1.                   De opdrachtgever kan geen beroep doen op zijn herroepingsrecht indien:

    1. de nakoming van de overeenkomst is begonnen met de uitdrukkelijke toestemming van de opdrachtgever; en
    2. de opdrachtgever heeft verklaard afstand te doen van zijn recht van ontbinding.

    10.2.                   Indien de opdrachtgever wenst dat de overeenkomst binnen een bepaalde termijn wordt nagekomen, dan dient de opdrachtgever te voldoen aan de voorwaarden genoemd in dit artikel, zodat de leveringstermijn niet pas aanvangt na het verstrijken van de herroepingstermijn.

    10.3.                   De opdrachtgever kan aan de voorwaarden genoemd in artikel 10.1 en 10.2 voldoen door tijdens het bestelproces aan te klikken ermee akkoord te gaat dat begonnen wordt met de nakoming van de overeenkomst en door aan te klikken dat afstand wordt gedaan van het recht van ontbinding.

    10.4.                   Indien de opdrachtgever geen toestemming heeft gegeven voor de nakoming van de overeenkomst en de opdrachtgever geen afstand heeft gedaan van het recht op ontbinding, zoals omschreven in artikel 10.1 en 10.3, dan heeft de opdrachtgever het recht de overeenkomst binnen 14 dagen na het tot stand komen van de overeenkomst te ontbinden. De ontbinding dient schriftelijk of via de e-mail te geschieden.

    10.5.                   Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de opdrachtgever.

    10.6.                   Indien de opdrachtgever overeenkomstig dit artikel een beroep doet op het herroepingsrecht, dan betaalt arbeidsrechtchecker het vooraf betaalde tarief binnen 14 dagen na ontbinding terug aan de opdrachtgever. De terugbetaling is kosteloos voor de opdrachtgever.

    10.7.                   Het behouden van het recht op ontbinding heeft tot gevolg dat pas een aanvang wordt gemaakt met de uitvoering van de overeenkomst op het moment dat de herroepingstermijn is verstreken, zie ook artikel 11.3.

     

    11. Leveringstermijn

    11.1.                    De vermelde leveringstermijn is niet als een fatale termijn te beschouwen. Indien de leveringstermijn wordt overschreden, dan dient de opdrachtgever arbeidsrechtchecker een ingebrekestelling te sturen waarin arbeidsrechtchecker wordt verzocht binnen een redelijke termijn de overeenkomst na te komen.

    11.2.                    Indien de opdrachtgever overeenkomstig artikel 10.1 geen beroep toekomt op het herroepingsrecht, dan vangt de leveringstermijn aan op het moment dat arbeidsrechtchecker de betaling van de opdrachtgever heeft ontvangen.

    11.3.                    Indien de opdrachtgever overeenkomstig artikel 10.4 een beroep toekomt op het herroepingsrecht, dan vangt de leveringstermijn aan op het moment dat de herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken. Arbeidsrechtchecker kan er nimmer aansprakelijk voor worden gesteld indien de nakoming vertraging oploopt doordat door de opdrachtgever geen afstand is gedaan van het herroepingsrecht.

    11.4.                   De opdrachtgever kan te allen tijde tijdens de uitvoering van de dienstverlening arbeidsrechtchecker verzoeken de behandeling van de vraag te beëindigen. Opdrachtgever heeft in dat geval geen recht op terugbetaling van het reeds betaalde bedrag.

     

    12. Levering

    Nakoming van de overeenkomst vindt plaats door verzending van het antwoord of het beoordeelde document naar het opgegeven e-mailadres van de opdrachtgever.

     

    13. Aansprakelijkheid

    13.1.                   De informatie en diensten die op de website voorkomen, kunnen technische onjuistheden en/of (tik)fouten bevatten. Arbeidsrechtchecker is niet aansprakelijk voor dergelijke onjuistheden en/of fouten.

    13.2.                   De werking van de website kan onderbroken worden door bijvoorbeeld een storing of onderhoud. Arbeidsrechtchecker is niet aansprakelijk voor schade bij een tijdelijke onbeschikbaarheid van de website.

    13.3.                   Arbeidsrechtchecker kan nooit garanderen dat de gegevens op de website correct zijn. Arbeidsrechtchecker zal er alles aan doen om de juistheid van deze gegevens zo consistent mogelijk te houden. Invloeden van buitenaf door bijvoorbeeld hackers is altijd mogelijk en kan leiden tot verstoorde gegevens. Arbeidsrechtchecker is niet aansprakelijk voor deze verstoorde gegevens.

    13.4.                   Arbeidsrechtchecker is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, doordat arbeidsrechtchecker is uitgegaan van door de opdrachtgever verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.

    13.5.                   Arbeidsrechtchecker is niet aansprakelijk voor verminking of verlies van gegevens als gevolg van verzending van de gegevens met behulp van telecommunicatiefaciliteiten.

    13.6.                    Arbeidsrechtchecker kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van documenten die in opdracht van de opdrachtgever worden beoordeeld.

    13.7.                    Het risico van nadelige gevolgen van het gebruik van beoordeelde stukken en door arbeidsrechtchecker behandelde vragen ligt bij de opdrachtgever; arbeidsrechtchecker kan omissies niet uitsluiten.

    13.8.                   Arbeidsrechtchecker aanvaardt geen aansprakelijkheid jegens de opdrachtgever voor indirecte- of gevolgschade, met inbegrip van (maar niet beperkt tot) verlies van gegevens, derving van winst, omzet of gemiste besparingen.

    13.9.                    Arbeidsrechtchecker is aansprakelijk voor de schade van de opdrachtgever indien de schade te wijten is aan opzet of bewuste roekeloosheid van arbeidsrechtchecker.

    13.10.                   Bij aansprakelijkheid van arbeidsrechtchecker is de aansprakelijkheid beperkt tot maximaal het bedrag dat arbeidsrechtchecker aan de opdrachtgever voor de dienstverlening heeft gefactureerd.

     

    14. Overmacht

    14.1                   Arbeidsrechtchecker is niet gehouden tot het nakomen van een of meer verplichtingen onder de overeenkomst of tot het betalen van schadevergoeding indien er sprake is van overmacht. Onder overmacht wordt o.a. verstaan: virusinfectie en computervredebreuk door derden, internetstoring, stroomstoring, brand, overheidsmaatregelen, alsmede iedere andere situatie waarop arbeidsrechtchecker geen (beslissende) controle kan uitoefenen.

    14.2.                    Indien arbeidsrechtchecker weet of het vermoeden heeft dat zij de overeenkomst (deels) niet tijdig kan nakomen door overmacht, dan stelt arbeidsrechtchecker de opdrachtgever daarvan zo spoedig mogelijk via de e-mail op de hoogte.

     

    15. Klantenservice en klachten

    15.1.                    Voor vragen over de overeenkomst of het indienen van een klacht, kan de opdrachtgever contact opnemen met arbeidsrechtchecker. Arbeidsrechtchecker is op de volgende wijze bereikbaar: via het e-mailadres: info@arbeidsrechtchecker.nl.

    15.2.                   Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen een maand nadat de opdrachtgever een omissie heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij arbeidsrechtchecker.

    15.3                   Bij arbeidsrechtchecker ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen behandeld, gerekend vanaf de datum van ontvangst.

    15.4.                    Klachten die geen betrekking hebben op de antwoorden maar op de inhoud van de gestelde vraag of beoordeelde document worden niet in behandeling genomen.

    15.5.                   Een typ- en/of spelfout in een antwoord of beoordeeld document geeft de opdrachtgever niet het recht om het hele antwoord of beoordeelde document af te keuren.

     

    16. Privacy

    Arbeidsrechtchecker verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacy policy.

     

    17. Toepasselijk recht en bevoegde rechter

    17.1.                    Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen en overeenkomsten waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

    17.2.                    Alle geschillen tussen de opdrachtgever en arbeidsrechtchecker zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Zaanstad.

    • Home
    • Hoe werkt het?
    • Werkgever
    • Werknemer
    • Rekenhulpen
    • Blog
    • Privacy Policy en Cookies
    • Algemene Voorwaarden
    • Contact

    ArbeidsRechtChecker
    KvK: 68636113
    Bankrekeningnummer:
    NL76 KNAB 0256 1646 73

    Betalen met:

    © ArbeidsRechtChecker | Webdesign:www.herodc.nl
    • Home
    • Hoe werkt het?
    • Werknemer
    • Werkgever
    • Rekenhulpen
    • Blog
    • Contact
    Arbeidsrechtchecker